bästiisss

Tjooooo broooo ! Skolan idag var feetttt seeeg, men riktigt skönt att veta att det är fredag imorgon, även sista dagen innan helg. Kommer antagligen gå så himla fort för på söndag packar jag väskan och ger mig iväg med familjen sillanpää till Idre i en vecka, kommer bli så sjukt jävla skönt ! Jennifer hängde med mig efter skolan och vi lagade mat som vi hittade på själva?! Inte typiskt oss, nejnej.. Men det blev faktiskt rätt bra tillslut?! :D Vi städade allt vi rört till med i köket och drog oss ner till stan som alltid, för där finns det ju mycket att kolla på.. Kanske nån snygg kille som går förbi?! ;) Vid 6 fick vi för oss att jag skulle sova hos jennifer, mycket smidigt. Vi hann ju inte åka hem till mig och hämta saker eller så, så dom sket vi i och åkte med bussen som gick tjugo i 7, ehee, jättebra ! Har inget tills imorgon, men kanske kan fjäska till mig lite saker från jennifer ;) Ha det bra, pusshejjjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0