-jagälskardig<3

Tjaaaa, skrev värsta långa blogginlägget igår men det försvann, kul... Men nu är jag här igeeen. Lite såhär galet att jag jämt bloggar på kvällen då ingen läser, men det är ju liksom nu dagen är slut och man har något att blogga om. Förstår inte hur alla har något att blogga om på dagarna, men ändå får till det så bra?! Har aldrig något att blogga om. Men egentligen, kan ju inte va intressant att veta vad jag gör på dagarna?! Skriver lite såhär att det känns som om man skulle kunna få "kbry" snar typ?! Ni måste ju tro att jag har ett fucktup liv som det inte händer nått i, men det kan jag ju säga att det gör. Galna fina kompisar fixar till de till världens bästaaa, LOVE LIFEEEE ! :D Haft studiedagar i tv dagar nu, så himla skönt måste jag säga, men idag började vi igen, riktigt skönt att börja på en onsdag eftersom vi bara har tre lektioner, nu ska jag skype med folkkkk. Ha det braaaaaaaa! hostttt, förlåt att jag inte bloggar med bilder, det suuugeeeeeer. Men får inte spara massa på mammas jobbdata.. Puussss , Ida

Kommentarer
Postat av: .

jag kan inte sluta tänka på dig <3 du vet nog vem jag är :D

2012-06-14 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0